Ikona počasí
-- °C
-- °C
Reklama
Reklama

Proč lidé litují online nákupů? E-shopy mají psychologii v malíku – platí to na vás?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

13 Upselling, srovnávání a „nejvýhodnější“ volba

Mladý pár u počítače
Upselling, srovnávání a „nejvýhodnější“ volbaFoto: Shutterstock

„Nejlevnější“, „nejoblíbenější“, „nejlepší poměr ceny a výkonu – tři produkty vedle sebe, kde prostřední je ten, který e-shop opravdu chce prodat. Tento trik se jmenuje asymetrické kotvení. Nabídne se vám levná varianta, drahá varianta – a mezi nimi „zlatá střední cesta, která vypadá nejrozumněji. Ve skutečnosti ale cenu i výběr manipuluje právě kontext.

Rada: Místo srovnávání podle označení zkuste sami určit, co od produktu potřebujete – a podle toho vybírejte, ne podle šikovně připraveného layoutu.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama