Ikona počasí
-- °C
-- °C
Reklama
Reklama

Proč lidé litují online nákupů? E-shopy mají psychologii v malíku – platí to na vás?

Reklama
Reklama

7 Důvěra místo triků

Žena s balíkem
Důvěra místo trikůFoto: Shutterstock

Čeští zákazníci jsou sice citliví na cenu, ale zároveň čím dál intenzivněji vnímají i způsob, jakým s nimi obchod komunikuje. Agresivní marketingová sdělení, matoucí akce typu „3+1 zdarma nebo složité podmínky doručení spíše vyvolávají nejistotu. Oproti tomu jednoduchá prezentace, rychlá doprava a jasné informace posilují loajalitu – a právě loajální zákazník je dnes tím nejcennějším.

„Tuzemští spotřebitelé nejsou na tento typ slev zkrátka tolik zvyklí. Je to podobné jako u supermarketů – zatímco v zahraničí jsou podobné akce běžnou součástí nakupování, u nás převažují spíše klasické slevy v procentech nebo jednorázové akce,“ přibližuje Benatzky.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama