Ikona počasí
-- °C
-- °C
Reklama
Reklama

Proč lidé litují online nákupů? E-shopy mají psychologii v malíku – platí to na vás?

Reklama

4 Personalizované nabídky

Šťastná žena na telefonu
Personalizované nabídkyFoto: Shutterstock

Při přihlášení do oblíbeného e-shopu můžete být přivítány nabídkami přesně odpovídajícími Vašim předchozím nákupům či prohlíženým produktům. Tato personalizace není náhodná – je založena na pečlivém sledování Vašeho chování online. Výsledkem je dojem, že obchod dokonale chápe Vaše potřeby, což zkracuje cestu k rozhodnutí o koupi.

Zákazníci dnes při výběru zboží nehledí pouze na cenu. Roste význam přehledného a spolehlivého prostředí. Podle Michala Benatzkého z Upgates rozhoduje o úspěšném nákupu rychlost doručení, jednoduchost nákupního procesu i celková transparentnost. Vzniká tak jasná preference kvalitních, známých a důvěryhodných e-shopů, kde se zákazník cítí bezpečně a pohodlně.

„Čeští zákazníci jsou velmi praktičtí. Chtějí výhodné ceny, jednoduchý nákup a rychlé doručení. Pokud to e-shop umí nabídnout, zákazník se rád vrací. Loajalita tady rozhodně hraje větší roli, než se na první pohled může zdát,“ vysvětluje Michal Benatzky, marketingový manažer společnosti Upgates.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama