Ikona počasí
-- °C
-- °C
Reklama
Reklama

Proč lidé litují online nákupů? E-shopy mají psychologii v malíku – platí to na vás?

Reklama
Reklama
Reklama

11 Umělé limity a časové nátlaky

Nešťastná žena na telefonu
Umělé limity a časové nátlakyFoto: Shutterstock

„Skladem poslední kus, „Akce končí za 2 hodiny, „Zůstává posledních 5 míst – to všechno jsou příklady vytváření umělého nedostatku. V marketingu je to jeden z nejúčinnějších nástrojů, jak vyvolat pocit naléhavosti a přesvědčit zákazníka, že není čas váhat. Ve skutečnosti ale většina těchto informací není nijak ověřitelná – a někdy je záměrně nadsazená.

Rada: Pokud na vás web tlačí, zastavte se. Často právě tlak znamená, že obchod nepočítá s návratem – a tím víc chce, abyste rozhodnutí udělali impulzivně.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama