Ikona počasí
-- °C
-- °C
Reklama
Reklama

Proč lidé litují online nákupů? E-shopy mají psychologii v malíku – platí to na vás?

Reklama
Reklama
Reklama

12 Retargeting: Nákupní stín, který vás pronásleduje

Žena s telefonem
Retargeting: Nákupní stín, který vás pronásledujeFoto: Shutterstock

Když si prohlížíte boty a o dvě hodiny později na vás vyskočí reklama s těmi stejnými botami na jiném webu, nejde o náhodu. Jde o tzv. retargeting – systém, který vás po internetu sleduje a připomíná vám produkty, které jste si už prohlédli. Dlouhodobá expozice zvyšuje šanci, že se k nákupu nakonec vrátíte, často jen proto, že je vám daný produkt „nějak povědomý“ nebo „už nad ním tak dlouho přemýšlíte.

Rada: Jestliže váháte, uložte si produkt jinam – třeba do záložek. Rozhodnutí pak uděláte vy, ne algoritmus.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama