reklama

Největší módní fenomény roku? Tričko s otvory pro očkování a korejská móda z filmů

Barevné postcovidové oblékání

Poté co jsme rok 2020 strávili doma, kde jsme elegantní společenské oblečení vyměnili za pohodlné teplákové soupravy a příjemné legíny, se řada z nás nemohla dočkat, až oblékne optimistické barvy a vyrazí nejen do ulic, ale třeba i na večírek. 

Po těžkém a dlouhém lockdownu vzrostlo vyhledávání zářivých a odvážně barevných kousků, konkrétně v zářivě růžové, oranžové, žluté a zelené, podle magazínu Lyst o 191 procent. Raketový růst měla i poptávka po výrazných špercích z pryskyřice a korálků v duhově barevných odstínech, ta se zvýšila o neuvěřitelných 545 procent.

Další zajímavé články

reklama
reklama
reklama
reklama