Říkáte, že vaše agentura pracuje s vědeckými poznatky – můžete přiblížit, jak konkrétně vypadá propojení psychologie a seznamování v praxi?
Naše práce nestojí jen na intuici nebo „dobrém pocitu“, ačkoliv i ten v matchmakingu hraje svoji důležitou roli. Opíráme se o poznatky z psychologie (například že pro dlouhodobý vztah je potřeba názorová a hodnotová shoda, nikoliv „opaky se přitahují“), behaviorálních věd a zejména datové analýzy. Data jsou totiž klíč ke každému úspěchu.
U každého klienta zjišťujeme vztahovou historii, typickou vztahovou dynamiku, očekávání a limity (právě na základě rozsáhlých statistických dat a prognóz).
Ale ani nejlepší datová analýza nenahradí individuální a profesionální osobní přístup. Proto ve „složitějších případech“ kromě standardního seznamovacího kouče má klient i sezení s naší vztahovou psycholožkou, která pomáhá odhalit například toxické vzorce nebo bloky, které brání ve zdravém vztahu.
Kromě toho sbíráme data o úspěšnosti spojení, typech komunikace, motivacích – díky tomu ladíme vždy matchmaking tak, aby odpovídal nejen „papírové“ kompatibilitě, ale hlavně životní realitě klientů. Takže například po každém rande (které z důvodu bezpečnosti a ochrany anonymity organizujeme my jako agentura) máme zpětnou vazbu, takže víme, co fungovalo a co nikoliv, a dokážeme tak klientovi skutečně poradit.
A stejně tak měříme na základě zpětné vazby od klientů vlastní úspěšnost a kvalitu, například zda profil a fotka odpovídala realitě, a jsme hrdí že fotografie protějšku odpovídala v 90 procentech, a profil a prezentace klienta dokonce v 92 procentech, tedy že se nám opravdu neuvěřitelně daří představovat klienty realisticky. A když náhodou ze zpětné vazby dostaneme informaci, že nikoliv, hned to řeší klientův kouč a profil či fotku musí změnit. Právě prezentace klientů skutečně autenticky je jednou z priorit našeho přístupu, vedle serióznosti jejich přístupu k seznamování jako skutečné prioritě.
Nejvíc mě osobně ale těší, že 82 procent našich klientů hodnotilo rande s protějškem jako skvělé nebo dokonce fantastické a pouhá tři procenta jako špatné. A 77 procent hodnotilo, že na rande přes naši agenturu se cítili skvěle nebo výborně.