1
V krkolomných pozicích se předvedla modelka z klanu Kardashianů Kendall Jennerová.


Heidi Klumová znovu nafotila reklamní kampaň pro značku spodního prádla se svou dcerou Leni. Z tohoto focení je vlastně již tradiční rodinná záležitost, ale i další předvánoční kampaně a kolekce stojí za pozornost. Provokují také o dost víc.
V krkolomných pozicích se předvedla modelka z klanu Kardashianů Kendall Jennerová.
V krkolomných pozicích se předvedla modelka z klanu Kardashianů Kendall Jennerová.
Nebyla by to Kardashianka, kdyby neukázala i své vypracované (a plastickými operacemi vylepšené) pozadí.
Nejen máma a dcera Klumové, italskou značku Intimissimi usilovně propaguje i modelka Emily Ratajkowski.
Spoluprací s ikonickým duem Dolce & Gabbana se momentálně chlubí značka Skims, kterou založila profesionální celebrita Kim Kardashianová.
Leopardí potisk a atmosféra "dolce far niente" neboli sladké nic nedělání těmito snímky přímo proniká.
Cara Delevingne u Calvina Kleina předvedla elegantní celokožené kombo zdobené krajkou a pod tím vším dotek flitrovaných detailů.
Australská značka luxusního prádla Honey Birdette se svými provokativními sklony nijak netají. Aktuální kolekce Malise se nese v jemně lascivním duchu a díky jemnému zdobení a důmyslným detailům působí zvlášť slavnostně.
Když přijde na spodní prádlo, Victoria's Secret rozhodně nemůže zůstat pozadu. Americká ikona letos konečně lapila druhý dech a zkouší být víc inkluzivní.
Rovnou s vánočním filmem přišel Agent Provocateur. Kratičkým videem, kde nechybí podrobné záběry na "santovsky" červený komplet, upozorňují muže na to, aby rozhodně nezapomněli na své rande. Jinak se jim to může ošklivě vymstít. Jemně feministický zvrat na konci pobaví nejednu ženu.

V porovnání s předešlými kousky působí ty na mamince a dceři Klumových docela nevinně.
Svoje žně sice mají značky spodního prádla již tradičně na Valentýna, ale neznamená to, že by k jiným příležitostem zůstaly zticha. Vánoce nabízejí zvláštní estetiku a příležitost nechat tyto intimní kousky vyniknout díky důmyslným detailům, sytým barvám, zdobení a třpytivým kamínkům.
Některé známé značky se rozhodly zapojit známé tváře a osvědčené modelky – někdy i v docela krkolomných pozicích, jiné zase vsadily na spolupráci a jedinečné pojetí. Třeba americká Skims okouzlila kampaní v duchu italského "dolce far niente", kterým podtrhla to, že se momentálně spojila s ikonickým duem Dolce & Gabbana.
Agent Provocateur, další luxusní značka, vytvořila k Vánocům kratičký film s vtipným zvratem, který potěší mužské oko a ženy zase pobaví.
Na nejvydařenější a nejprovokativnější současné kampaně spodního prádla se podívejte do galerie.











