Reklama
Reklama

PR agentura TWOBlondes získává důvěru významných značek.

PR agentura TWOBlondes, kterou založila Dominika Žejdl, si během krátké doby vybudovala stabilní pozici mezi nezávislými PR partnery.

komerční článek
Ilustrační fotoFoto: komerční článek
komerční článek
Ilustrační fotoFoto: komerční článek

Mezi její klienty patří například Form Factory, EcoFlow, SEFY, Prague Boats nebo Porsche, pro kterou zajišťuje komunikační podporu ve spolupráci s eventovou agenturou MediaOne.events.

TWOBlondes se specializuje na PR strategii, media relations, influencer marketing, obsahovou tvorbu a komunikační zajištění eventů. Zakládá si na individuálním přístupu, pečlivém výběru klientů a dlouhodobých vztazích. Sází na kombinaci osobního know-how, emoční inteligence a profesionální produkce.

„Nechceme být obří agentura na objem. Značky si vybíráme a ony si vybírají nás – když si lidsky i profesně sedneme, spolupráce má reálný dopad,“ říká zakladatelka agentury Dominika Žejdl.

Reklama
komerční článek
Foto: komerční článek

Z novinařiny k podnikání

Dominika Žejdl začínala jako reportérka a redaktorka, později působila jako projektová manažerka v mediální agentuře, PR specialistka a také webdesignérka. Právě kombinace médií, marketingu a digitálních zkušeností dnes tvoří základ jejího přístupu k vedení agentury.

Ještě před založením TWOBlondes se podílela například na uvedení značky ALOve na trh, kde zastřešovala PR, e-commerce strategii i vizuální stránku značky. V oblasti korporátní komunikace řešila kampaně pro GSK (značky Parodontax a Sensodyne) nebo Auto Kelly.

Obsah i atmosféra

Agentura dnes zajišťuje komplexní služby od přípravy komunikační strategie až po realizaci obsahu a výběr vhodných ambasadorů. Pro fitness síť Form Factory pracuje na roční bázi – zajišťuje media relations, podcasty, rozhovory i komunikační podporu eventů jako Les Mills Day nebo Body & Mind Day.

Reklama
komerční článek
Foto: komerční článek

Společně s eventovou agenturou MediaOne.events připravuje TWOBlondes také komplexní zážitkové akce – mimo jiné pro značky Porsche nebo EcoFlow. Věnuje se jak PR stránce akce, tak výběru vhodných osobností, brand experience a post-event komunikaci.

Kvalita nad kvantitu

TWOBlondes aktuálně funguje jako menší agentura s úzkým jádrem a osvědčeným týmem externích spolupracovníků. Klienty si vybírá s důrazem na vzájemné porozumění, smysluplnost projektů a prostor pro kreativní přesah. Agentura je aktuálně otevřena novým spolupracím, a to jak na dlouhodobé bázi, tak pro jednorázové projekty, které mají nápad a potenciál vytvořit něco výjimečného.

„Když komunikace dává smysl a zapadá do širšího obrazu značky, má mnohem větší dopad než jen jednorázová publicita. A právě o to nám jde,“ dodává Žejdl.

komerční článek
Foto: komerční článek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama