reklama

Hubněte ve spánku! Je to snadné a účinné

Uberte pečivo, pořiďte si pejska, buďte aktivní a nic nemusíte řešit liposukcemi, že vám to něco připomíná? Co takhle zhubnout spánkem?

Kontryhel je pro ženy ideální bylina.
Kontryhel je pro ženy ideální bylina. | Foto: Profimédia

Kolikrát už jsme zkoušeli různá cvičení a váha je ustálená na hodnotě, kterou nechceme ani vidět. Důležitý totiž není jen pohyb, ale také dostatečný a kvalitní spánek.

Vědci již prokázali, že jeho nedostatek je jednou z příčin obezity. V noci se vyplavuje hormon, který pomáhá zpracovávat živiny a naše ponocování jeho činnost blokuje. Naopak nevyspalý člověk má víc hormonu, který vyvolává chuť k jídlu. Nedostatek spánku zhoršuje stres, který u mnohých vede opět k přejídání.

Špatní hormonální rádci

Nedostatek spánku tedy působí disharmonii v hormonálním systému, takže mozku chybí látky navozující pocit sytosti a přebývají ty, které nás nutí jíst. Dospělý člověk má spát osm hodin denně, pokud možno pravidelně, tzn. i o víkendu a volných dnech.
Dnes existují i kuchařské knihy, které přinášejí recepty určené k programu hubnutí ve spánku.

Nejezte dlouho do noci

Věnují se vyvážené skladbě látek a jsou sestaveny právě pro konzumaci před spaním, takže není nutno jít spát hladoví!
Jedním z nejrušivějších faktorů hubnutí je strava bohatá na sacharidy, které vyvolávají vytváření množství inzulinu a noční spalování tuku je zablokováno. Stačí takto přemýšlet, jíst nejpozději dvě hodiny před spánkem a chodit do postele včas.
Pak budete sami se sebou i se svou váhou jistě spokojeni!


 

Povinnost 1,5 metru pomůže cyklistům i řidičům, po nehodě už je pozdě, říká Kindl | Video: Martin Veselovský
reklama
reklama
reklama