Ikona počasí
-- °C
-- °C
Reklama
Reklama

Kurzy Přemka Forejta vyvolaly vlnu nevole. Zákazníci mluví o podrazu a zneužití

Přemek Forejt
Přemek ForejtFoto: Profimedia.cz
Přemek Forejt
Přemek ForejtFoto: Profimedia.cz

Šéfkuchař Přemek Forejt čelí kritice zákazníků, kteří si zakoupili jeho online kurzy vaření. VIP členové, kteří za exkluzivní přístup zaplatili vyšší cenu, se cítí podvedeni, když nyní stejné kurzy nabízí v rámci vánoční akce levněji.

Přidejte si obsah webu Žena.cz do oblíbených na Google zprávách

Porotce soutěže MasterChef a šéfkuchař Přemek Forejt rozšířil svůj podnikatelský záběr o online kurzy vaření, které začal prodávat na jaře. Za cenu necelých dvou tisíc korun získali zákazníci praktická videa a také přístup do exkluzivní VIP skupiny na Facebooku, kde Forejt komunikuje a vaří prostřednictvím živých přenosů. Právě v této skupině však nyní čelí ostré kritice kvůli cenové politice svých kurzů.

Reklama

Další zákaznice poukázala na nedostatky kurzů z prvních vln prodeje: „Zakoupíme kurz v první vlně. Recepty obsahují chyby (jako správné množství surovin, záměnu mm za cm, počet žloutků a gramáž žloutků). Přemkovu týmu je pomáháme odstranit. Chápeme to, jsme lidi, chyby se dějí. No... A jako poděkování dostaneme kudlu do zad, že si ostatní můžou zakoupit kurzy bez chyb a levněji. Děkujeme pěkně.“

Reklama

Kritika marketingu

Forejtova omluva ale neuspokojila všechny. Jedna ze zákaznic poukázala na nekonzistenci v marketingové strategii: „Osobně nemám problém s cenou, kterou jsem za kurzy zaplatila. Problém je v marketingu, který ti, Přemku, podráží nohy. Marketingová strategie těchto kurzů totiž běží dvěma rozdílnými směry. Jeden buduje ‚VIP‘ komunitu, která má mít pocit výjimečnosti a exkluzivity, což je skvělý moderní přístup k budování sítě pravidelných zákazníků. A druhý směr je zastaralý ‚teleshoppingový‘ nátlakový rychlosběr nových zákazníků. A tyhle dva směry se prostě tlučou,“ zhodnotila situaci.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama