reklama
 

Jak snadno zhubnout za pouhých 30 dní? Stačí pár kroků

Jak zhubnout za 30 dní? Je to jednoduché. Tady je 9 užitečných kroků, které vám s tím pomohou.

Foto: ISIFA/Thinkstock

Lidé touží po tom, aby vypadali dobře. Investují do oblečení, kosmetiky, kadeřníků a díky těmto věcem se skutečně často cítí lépe. Co ale ještě pomůže a navíc prospěje vašemu zdraví? Když se vám podaří zhubnout nadbytečné kilogramy. Jak na to? Tady je 9 užitečných a jednoduchých rad a kroků k lepší postavě.

Držet diety je těžké, potřebujete pevnou vůli, zbavit se starých zlozvyků a naučit se ty nové návyky, zdravější. Rádi bychom vám však ukázali, že zhubnout nemusí být nic složitého.

Zahoďte cukr

Zmrzlina, čokoláda, dortíky, to vše je velmi lákavé, ale bez omezení cukru s kilogramy nepohnete. Pokud nemůžete bez sladkostí žít, zkuste je pro začátek vyměnit za ovoce. Není to zcela ideální, ale nějak odstartovat musíte. Přestaňte si sladit kávu, čaj a odhoďte ochucené nápoje.

Zamilujte si zeleninu a ovoce

Naše tělo bezpodmínečně potřebuje vitaminy a minerály o to víc, když chcete změnit stravování. Nejlepším zdrojem je samozřejmě zelenina a ovoce. Existuje celá řada jídel, které můžete připravit se zeleninou či ovocem. Nevymlouvejte se, že nemáte čas si chystat snídani či oběd, dnes už se najde celá řada kavárniček, kde na zeleninu a ovoce myslí za vás. K dispozici jsou ovocné či zeleninové saláty, koktejly nebo zdravé ovocné dezerty.

Alkoholové kalorie

Není žádnou novinkou, že bychom při hubnutí měli vynechat alkohol. Spolu s ním do svého těla vpravíte i mnoho kalorií. Více jich najdete už jen v tuku. Chcete-li zůstat zdraví, myslete i na své orgány. Etanol je škodlivý pro játra, ledviny a samozřejmě pro srdce.

Doporučujeme: Týdenní jídelníček, s kterým určitě zhubnete

Když už se bez něj nedokážete obejít, volte alespoň menší zlo. Nejlepší je sklenička bílého suchého vína. A ještě lépe, když si uděláte vinný střik.

Více spánku

Jistě si říkáte, že už se opakujeme, ale málokdo opravdu tuší, jak je spánek pro hubnutí důležitý. Čím více spíme, tím méně jíme. To je fakt, který nezměníme. Když potřebujete být déle vzhůru a spíte méně jak osm hodin, vaše tělo bude potřebovat více energie a tu nejčastěji hledáme právě v jídle. Nechte své tělo odpočinout.

Připravujte si jídlo doma

Má to hned několik výhod. Můžete si kontrolovat velikost porce, víte, co do jídla dáváte a případně některé suroviny nahradíte za zdravější formu. Navíc si oběda budete více vážit. Pokud nepatříte k zdatným kuchařům, nemusíte mít strach, vše se naučíte a zdravá strava je vlastně hrozně jednoduchá. Nejsou to žádné složité omáčky, komplikované přípravy, nic takového.

Snižte porci masa

Kupujete-li maso ve velkém v supermarketech, pak věřte, že některé z nich bývá plné antibiotik a růstových hormonů. Zajděte si na farmářské trhy či zjistěte, zda v okolí nenajdete místního dodavatele. Sice bude maso drahé, ale raději si kupte menší a kvalitní kousek, než hromady nezdravé suroviny.

Dietologové doporučují krůtí maso. Je plné vitamínů, minerálů, nabízí mnoho druhů mas, které se hodí na různé přípravy a navíc tvrdí, že krůty nejsou krmené antibiotiky, jako se s tím setkáváme u kuřat, protože prostě potřebují více času, aby takto narostly. Když to půjde, vyměňte maso za rybu, fantastický zdroj jódu.

U jídla přemýšlejte

Připravte si svůj dietní plán tak, aby to vyhovovalo vašemu tělu. Je dobré se poradit s odborníky, ale pro začátek se můžete držet jednoduchých pravidel. Jídelníček musí být pestrý, plný ovoce, zeleniny, bílkovin a zdravých tuků. Nezapomínejte ani na pomalé sacharidy s vlákninou v podobě celozrnného pečiva a zdravých příloh.

Dávejte pozor na množství kalorií. Jezte menší porce čtyřikrát až pětkrát denně. Tak se zbavíte vlčího hladu a případných nechtěných chutí. Uvažujte před tím, než jídlo vložíte do úst.

Vyhýbejte se fastfoodům

I když se vám podaří zhubnout, raději se těmto místům vyhněte. Když pomineme, že je jídlo nevyvážené a hodně kalorické, jde o šílený styl stravování. Vše je ve spěchu, při chůzi. Vždy si na jídlo udělejte čas. Stres a rychlost škodí vašemu žaludku, metabolismu a hrozí, že vás do budoucna čekají nepříjemná onemocnění trávicího ústrojí.

Zamilujte se do pohybu

Nechápete ty fanatiky, kteří potřebují denně chodit do posilovny nebo běhat? Jenže bez pohybu to určitě nepůjde. Aby vás to pro začátek neodradilo, najděte si na každý den jiný pohyb. Zkuste posilovat, zajít tancovat nebo na kardio cvičení, jděte se projít do lesa, zahrát tenis s kamarády nebo si jen zaplavat. Nebudete litovat.

Náš tip: 10 sexuálních poloh, které vám pomohou zhubnout

Zůstaňte aktivní, spalujte kalorie. Díky drobným změnám se budete cítit dobře. Ocení to vaše tělo, ale hlavně vaše mysl. Budete šťastní a spokojení. Není třeba velkých změn, postačí těchto devět malých krůčků.

Podařilo se vám někdy hodně zhubnout? Co vám nejvíce pomohlo shodit přebytečné kilogramy? Napište nám v diskuzi pod článkem.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

Jídla, po kterých budete mít větší hlad než před tím

Požádal jsem kamaráda, aby mi oplodnil ženu. Souhlasil

Když muž stáhne trenýrky. Tyhle věty rozhodně neříkejte!







Něžné detaily i nečekaná jednoduchost. Top manikérkou Instagramu je Tina Goldsteinová | Video: Instagram/Betina Goldstein
reklama
reklama
reklama