Nakupování, které splňuje potřeby dětí i rodičů
Děti si vybírají vzory, barvy a oblíbené postavičky. Starší děti hledají funkčnost a extra doplňky, zatímco mladší děti přitahují známé tváře z filmů a televizních programů. Rodiče oceňují dobrou kvalitu, odolnost, atraktivní ceny a akce. Podle průzkumu Pepco až 80% rodičů pravidelně využívá speciální nabídky a slevy na školní potřeby. Při výběru produktů věnují zvláštní pozornost odolnosti a praktičnosti. Důležité pro ně je také, aby nakupování bylo rychlé a efektivní. Ideálně na jednom místě (80% respondentů), kde mohou při jedné návštěvě nakoupit vše, co mají na seznamu.
Školské potřeby – a ještě více
Čím se Pepco liší od ostatních obchodů? Kromě školních potřeb mohou rodiče nakoupit také nezbytné potřeby do domácnosti. Od měkkých ručníků a ložního prádla až po dekorace a kuchyňské doplňky. Přípravy na návrat do školy se tak stávají součástí většího plánu – péče o pohodlí celé rodiny.
Nakupování v jednom obchodě znamená také méně cest, nižší náklady na dopravu a více času na odpočinek v posledních dnech léta. Návštěva Pepco je proto tím nejlepším rozhodnutím před začátkem školního roku.
***
O společnosti Pepco
Pepco je jedním z největších maloobchodních řetězců v Evropě, který nabízí oblečení pro celou rodinu a výrobky pro domácnost za velmi atraktivní ceny. Po téměř 21 letech nepřetržitého růstu navštěvují obchody Pepco zákazníci, kteří každý měsíc realizují 30 milionů transakcí. Společnost se sídlem v Poznani v současné době zaměstnává více než 30 000 lidí v 18 zemích Evropy a disponuje sítí téměř 4 000 obchodů.