Samy zakladatelky byly mile překvapené upřímným zájmem zákaznic o svůj produkt. Téma udržitelnosti neoslovilo navíc pouze mladší generace. „Mezi prvními zákaznicemi byly čtrnáctileté slečny i 78letá porodní asistentka. Právě pestrost našich zákaznic nás dojala – mnohé z nich se k Božonkám vrací pravidelně a staly se z nich naše stálé klientky,“ vzpomínají. Podobná různorodost zákaznic je i v profesích. „Letušky i zdravotní sestry nám často říkaly, jak důležité je mít pohodlné a kvalitní silonky, protože v nich tráví celý den. Ocenily zejména komfort, pevnost a příjemný pocit při nošení.“
Nejčastější otázkou, se kterou se potýkají, je ovšem to, jaký je vlastně rozdíl mezi klasickými punčochami a Božonkami. „Kromě udržitelnosti jsou navrženy tak, aby vydržely opravdu dlouho,“ dodává Atanasov další výhodu svého produktu. „A když si to spočítáte – kolikrát je oblečete vs. jejich cenu – tak zjistíte, že nejsou drahé. Právě tato ‚matematika‘ zaujala mnoho zákaznic, protože v Božonkách vidí smysluplnou a výhodnou investici."
Přesto je konkurence v podobě „jednorázových“ punčoch velká. Zakladatelky proto svůj produkt obohatily i o další vlastnosti, který jim pomůže vyniknout. „Kromě pohodlí a dlouhé výdrže si zákaznice chválí i jemnost materiálu, krásné a praktické balení a vůni – díky příměsi aloe vera jsou Božonky příjemné už při prvním dotyku. Není to jen udržitelný produkt – jsou to punčochy, které dávají smysl.“ Vize značky je vlastně prostá, ale nicméně je to velká výzva: „Celkově bychom ale rády hlavně rozšířily širší povědomí o udržitelné módě, ukázaly lidem, že lze vypadat elegantně, jít s dobou a trendy a zároveň být šetrný k planetě.“