Zachovat tradici a přitom ji nasměrovat trochu jinak, to je úkol, kterému nemusí dostát každý. Nový kreativní ředitel Matthieu Blazy ovšem ví, co dělá. Proto jeho kolekce na pařížském módním týdnu působila svěže a moderně, ovšem nepopiratelně „chanelovsky“.
Chanel se na Paris Fashion Weeku vybarvil. Černo-bílým kombinacím roste konkurence
1

2

Předešlá kreativní ředitelka Virginie Viardová sice přinášela krásné návrhy, ovšem u barev se držela zpátky. Preferovala pouhé černo-bílé rozhraní. S nástupem Blazyho se situace ovšem mění.
3

Blazy zachovává eleganci a ženskou sofistikovanost, kterou módní dům proslul.
4

A nevyhýbá se ani nadčasovým černo-bílým kombinacím, dodává jim však moderní nádech. Siluety jsou vyšší a táhnou k jemné androgynnosti, která ovšem u tak výsostně dámské značky nemusí být na škodu.
5

Blazyho inovativní a odvážná osobnost se v Chanelu projevila takřka okamžitě. Osvědčila se již v Bottega Veneta, kde dělal kreativního ředitele předtím - a nový přístup na návrzích vidět.
6

Jeho talent se osvědčil i u značek jako Raf Simons, Maison Margiela, Céline a Calvin Klein.
7

Návrháře pokaždé uznávali pro jeho dovednosti v oblasti řemeslné výroby a důraz na kvalitu.
8

Tvídový kostým je jedním z nejvíce rozpoznatelných modelů značky Chanel. Odolný materiál, původně spojený s venkovským oblečením, přetvořila právě Coco Chanel na symbol městské elegance.
9

Blazy mu ovšem dodává svěžest a modernější nádech. Na modelech z pařížského týdne vidět, jak v sobě pojí klasiku s trochou moderního luxusu, díky čemuž jsou vhodné jak pro formální, tak pro neformální příležitosti.
10

Klasickou siluetu podtrhují moderní prvky jako asymetrické linie, výrazné střihy a kreativní vrstvení.
11

Zářivě červené akcenty působily na přehlídce Chanelu překvapivě. Naznačují snad příchod nové éry?
11

Zářivě červené akcenty působily na přehlídce Chanelu překvapivě. Naznačují snad příchod nové éry?
12

Rozevláté a uvolněnější siluety versus tradiční chanelovský tvíd.





