reklama

Daň za lockdown se už ukazuje, lidé si kupují větší džíny. Téměř polovina přibrala

Rok 1980

Osmdesátky jsou v denim historii známé díky herečce a modelce Brooke Shieldsové a značce Calvin Klein. Značka bezesporu vévodí nejen trhu spodního prádla, ale také v počtu kontroverzních reklam. V 15 letech se Brooke objevila v těsných džínách, kožených botách a rudé halence a pronesla ikonickou větu: "Víte, co je mezi mnou a mými Calviny? Nic!" Kratičká věta v té době způsobila skandál. Džíny představené v nové kampani byly dokonce tak úzké, že si manhattanský obchod The French Jean Store dokonce nechal přinést ke kabinkám pohovku. Dámy si tak mohly při zkoušení lehnout a nasoukat se do džín pohodlněji.

Populárním trendem se pro tento rok staly seprané džíny, které často nosila manželka módního návrháře Ralpha Laurena. Osmdesátá léta odstartovala i rebelské denim oblékání princezny Diany, její mladistvý přístup působil jako "odvážná" alternativa k typickým královským šatníkům.

Další zajímavé články

reklama
reklama
reklama