reklama

Povánoční výprodeje využívá k nákupům většina Čechů

Většina Čechů využívá povánočních výprodejů. Platí to i pro muže

Foto: Reuters

Listopadový průzkum společnosti ING Bank ČR ukázal, že osmdesát dva procent dospělé populace se nechá unést nákupní horečkou v povánočních a novoročních výprodejích. Slevy využívají s osmaosmdesátí procent ženy, celých sedmdesát procent však připadá také mužům. Výprodejů a slev v tomto období využívají především mladí lidé do pětadvaceti let a to devadesátí čtyřech procentech.

Povánočních akcí se neúčastní jen osmnáct procent z celkového počtu respondentů. Překvapivé je, že nejméně nabídek povánočních výhod využívají lidé ve věku 56 až 65 let.

„Z průzkumu jasně vyplývá, že jedenadevadesát procent respondentů využívá akčních nabídek v rámci vánočních slev a novoročních výprodejů pro nákup věcí, které aktuálně potřebuje. Toto nákupní chování je racionální a pochopitelné i proto, že lidské návyky jsou předvídatelné a člověk rád naplňuje svou potřebu, že dobře nakoupil a k tomu ještě ušetřil část peněz," komentuje Libor Vaníček, ředitel retailové části ING Bank ČR.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama