reklama

Pyžamo do mrazáku či snížit příjem bílkovin. Kvalitního spánku se v horku dá docílit

Vysoké letní teploty s sebou přináší i problémy se spánkem. Jakmile se noční teplota oproti průměru zvedne, kvalita spánku se zhoršuje. Stačí jen vědět, jak snížit teplotu těla či místnosti, a důležitá noční regenerace může opět probíhat.

Prohlédnout grafiku
Foto: iStock

Podle spánkových expertů by se teplota měla v ložnici měla pohybovat mezi 16 a 21 stupni. "Váš mozek potřebuje o trochu nižší teplotu než zbytek těla," upozorňuje Nerina Ramlakhanová, britská spánková expertka a psycholožka. "Dobrý noční spánek je důležitý k tomu, aby se zpracovaly informace z celého dne a také aby došlo k obnově a regeneraci těla, a to jak v psychické, tak i fyzické rovině," dodala odbornice pro deník Independent. 

Co pomáhá k tomu, aby se vám i přes vysoké venkovní teploty spalo v noci dobře? Podívejte se do naší infografiky. 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

reklama
reklama