reklama

44 věcí, kterými si udělat radost v listopadu

Seznamte se s novou Barbie: Limitovaná edice Ester Ledecká

Značka Barbie spuštila projekt Dream Gap, dlouhodobou celosvětovou iniciativu na zvýšení povědomí o limitujících faktorech, které zabraňují dívkám, aby v životě dosáhly svého plného potenciálu.

Výzkumy ukázaly, že už od věku 5 let vnímají mnohé dívky své pohlaví jako méně inteligentní než to opačné a začínají ztrácet sebedůvěru ve své schopnosti. Ve Spojených státech se tento jev obecně označuje jako "Dream gap". Je však popsán i v dalších částech světa.

Značka Barbie se rozhodla podpořit výzkum v této oblasti, zviditelňovat pozitivní ženské vzory a vytvořit komunitu, která dívky bude v rámci projektu Dream Gap podporovat.

V rámci této inciativy mimo jiné představuje inspirativní výjimečné ženy jako nové dívčí vzory, proto společnost Mattel uvede každý rok na celosvětový trh alespoň 10 panenek představujících světoznámé ženy, které ve svém životě něco dokázaly. 

"Naše" Ester Ledecká v sobě spojuje vše výše uvedené: nesmírnou píli, vůli, touhu bořit bariéry a dokázat, že své sny je možné proměnit v realitu.

I proto má svou vlastní panenku Barbie :)

Další zajímavé články

reklama
Doporučené recepty
    reklama