reklama

Ve znamení rodinného byznysu: Módní značky, za kterými stojí matky a dcery

Správná podprsenka

  • Nápad založit firmu, která by nabízela perfektně padnoucí spodní prádlo, i v tomto případě vznikl v hlavě dcery. Karolína Tomascová oslovila maminku Irenu, která se ale zpočátku podnikání obávala. Její zkušenosti vysoce postavené manažerky ale dcera potřebovala, a přesvědčovala ji tak dlouho, než založily Správnou podprsenku.
  • Dnes mají dva obchody v Praze, jeden v Jihlavě, i e-shop. Jejich byznys nebyl vždy procházkou růžovou zahradou, kromě toho, že nejdřív byly na vše samy, tak spolu trávily matka s dcerou 24 hodin denně. Dnes se už Karolína od rodičů osamostatnila a ve firmě mají s matkou rozdělené kompetence i několik zaměstnanců.

Další zajímavé články

reklama
reklama
reklama
reklama