Ve znamení rodinného byznysu: Módní značky, za kterými stojí matky a dcery
Zapomeňte na stereotypy, že podnikat s rodinou se nevyplácí. Naopak, i tak složitému vztahu, jaký často mívají matky s dcerami, může taková forma spolupráce prospět.
Módní inspirace je založená na emocích a vztazích. I dnešní proslulé módní domy jsou postaveny na základech lásky. Vzpomeňme na legendární Coco Chanel, která svou firmu založila díky inspiraci a finanční injekci od svého přítele Arthur Edwarda "Boye" Capela. Nebo Yves Saint-Laurenta, který celý život pracoval se svým partnerem Pierrem Bergéem. Nyní ale čeká módní průmysl na nový formát partnerství: mezi matkami a dcerami.
Vybrali jsme pro vás značky, které vytváří dvě generace: matka s dcerou. Dokážou si v nich předat kreativní vizi, profesionální um i funkční byznys model. Prohlédněte si je v naší galerii.