Zase ty jejich "ženské dny". Jak se dnes bourá představa o menstruaci či ochlupení
Oceněná značka holicích potřeb Billie ukazuje ženy s pubickým i jiným ochlupením. S ekologickým brandem menstruačních pomůcek Natracare se zase spojila modelka a influencerka Jessica Meganová, která na Instagramu zveřejnila fotografii, na níž nosí maxi vložku. Značek, které boří tabu o lidské intimitě a sexualitě, přibývá.
Čím dál více zahraničních i českých značek se ve svých kampaních snaží prezentovat věci takové, jaké jsou. Ukazují, že barva menstruace je červená, že je přirozené mít chlupy a že i ženy v menopauze touží po sexuálních prožitcích. Jejich cílem je minimalizovat stigma a pocity trapnosti výměnou za otevřenou a upřímnou konverzaci.
Podívejte se do galerie na projekty, které si dávají za cíl posílit sexuální zdraví a sebevědomí lidí tím, že mění perspektivu, kterou se díváme (nejen) na ženská těla a přirozené biologické procesy.