reklama

Zase ty jejich "ženské dny". Jak se dnes bourá představa o menstruaci či ochlupení

Somedays

V kampani kanadské značky Somedays (původně Luteal) se objevily nebinární a transgender osoby, které upozorňují na to, že se menstruace netýká jen žen. Značka má za úkol změnit povědomí o menstruaci a nabádá k toleranci nejrůznějších pohlaví a genderů. Prodává přírodní přípravky, jež mají uvolnit od menstruační bolesti, mezi ně zahrnuje jílové koupele nebo krémy.

Pod mottem "Lidé mají menstruaci" stojí ve vizuální kampani několik osob oblečených v bílém spodním prádle, na kterém se na viditelném místě jeví červená skvrna. "Je to jednoduché. Naším cílem je transformovat zkušenost z menstruace. Somedays je výsledkem silného hnutí, které chce změnit představu o tom, co to znamená krvácet. Je to spojení hluboké touhy a našich těl, které vychází z našeho sebevědomí a z naší schopnosti vědět, co potřebujeme," popisuje svou filozofii značka na webových stránkách.

Další zajímavé články

reklama
reklama
reklama
reklama