reklama

Zatočte se zimní únavou. Stačí pár minut denně a praktikovat jednoduché cviky

Nejraději byste se celý den váleli v posteli a nic se vám nechce? Odbornice na výživu a pohyb dává 11 jednoduchých rad, jak se zbavit únavy.

Prohlédnout grafiku
Foto: iStock

Správný spánek, pohyb i strava nám dodávají energii. "Například poslední jídlo před spaním by mělo obsahovat kvalitní bílkoviny a tuky. Místo obloženého chleba se sladkým pitím si tak raději naservírujte steak a čistou vodu," radí specialistka na výživové poradenství, wellness a fitness Iris Mango a vysvětluje důvod: "Vaše hladina krevního cukru bude stabilní. Díky tomu snadněji usnete a budete se méně budit." 

Spát byste pak měli kolem osmi hodin denně. "Pokud sportujete, spánku potřebujete více, klidně i devět hodin, abyste tělu dopřáli potřebnou regeneraci a cítili se svěží. Čím více máte přes den pohybu a povinností, tím více odpočinku si dopřejte," říká Iris Mango. 

Kolik času bychom měli denně strávit pohybem a jaké dechové cvičení nám dodá energii? Podívejte se do galerie. 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

reklama
reklama