reklama
 

Plyšové hračky IKEA pomáhají dětem ke vzdělání

IKEA prodává plyšové hračky na pomoc dětem

Foto: Jan Langer

Jako každý rok před Vánoci, IKEA pořádá akci Kampaň plyšových hraček Ikea, která potrvá v období od 1. do 23. prosince. Za každou prodanou plyšovou hračku nebo dětskou knížku daruje nadace IKEA Foundation jedno euro na vzdělávací programy na celém světě. Ty podporují organizace UNICEF a Save the Children.

Od první kampaně roku 2003 se přispělo 35,2 miliony eur na devadesát pět programů ve čtyřiceti pěti zemích světa. Tato suma znamená osm milionů dětí ze třetího světa, které se mohou dostat ke vzdělání. V loňském roce se v prodejnách Ikea v České republice vybralo v přepočtu více než šest a půl milionu korun.

IKEA a její partnerské organizace věří, že vzdělání je jedna z nejlepších investic, kterou lze dětem poskytnout. Ty se budou moci v budoucnosti postarat nejen o sebe, ale i o své rodiny. Vzdělávací programy zahrnují školení učitelů, bilingvní výuku a školy s dobrými hygienickými podmínkami a nezávadnou vodou.

Věnovat plyšovou hračku svému dítěti tak znamená věnovat dárek i dětem na druhé straně světa. Za jedno euro se dají pořídit školní pomůcky pro pět dětí.

Hebké plyšové hračky lze pořídit v obchodech IKEA již od dvanácti korun.

reklama

Komerční tip

reklama