Neckermann prověřuje kvalitu svých hotelů
Cestovní kancelář Neckermann navázala spolupráci s nezávislým recenzním portálem Holidaycheck a u všech svých hotelů uvádí nezávislé hodnocení klientů hotelů z celého světa
Jak předem zjistit, že se chystáte na dobrou dovolenou? Neckermann Cestovní kancelář navázala spolupráci s nezávislým recenzním portálem Holidaycheck a u všech svých hotelů uvádí nezávislé hodnocení klientů hotelů z celého světa.
"Prověřování kvality hotelů a její transparentní komunikace zákazníkům je naší prioritou. Rozhodli jsme se pro ně, protože zveřejňování hodnocení samotných uživatelů je nejlepší cestou ke spokojeným klientům a máme dobré zkušenosti sesterské Neckermann Německo, která využívá hodnocení vlastních klientů podobným způsobem. V Holandsku zase spolupracujeme s nezávislým recenzním portálem Zoover," řekl Udo Wichert, ředitel Neckermann CK.
Nepopiratelným fenoménem je fakt, že stále více zákazníků hledá na webu recenze a doporučení jiných klientů. Podle průzkumu Neckermann CK je to až 98 procent ze 728 poptávaných respondentů. Češi na internetu stále více sdílejí své názory a zkušenosti i v oblasti služeb v cestovním ruchu a hodnocení klientů tedy nutně ovlivňuje i prodejnost hotelové kapacity. Právě informovanost a dobrý servis jsou dvěma pilíři, na nichž stojí kvalitní služby CK Neckermann.
A jak to prakticky funguje?
U každého hotelu v katalogu najdete v pravém dolním rohu hodnocení uživatelů nezávislého recenzního portálu Holidaycheck. Stupnice od jednoho do šesti bodů hodnotí vybavení, polohu, stravování, servis a ostatní služby v hotelu. Pokud si chcete názory a hodnocení klientů ověřit, naleznete je na www.holidaycheck.cz. Hodnocení u jednotlivých hotelů v katalogu jsou platná v době vydání katalogu a poskytuje je společnost Holidaycheck.
"Pevně věříme, že nezávislá hodnocení samotných uživatelů budou ku prospěchu všech našich klientů a pomohou jim vybrat si takový hotel, aby byli na své dovolené maximálně spokojeni," uzavírá Tatiana Poláková z CK Neckermann.