reklama

Beckhamová snížila své ceny. Její kousky si mohou dovolit i obyčejní smrtelníci

Pandemie mění módní trendy a přizpůsobovat se musí i návrháři. Victoria Beckhamová přechází na méně zdobné látky a zaměří se na ležérní styl, který se stal v posledních měsících velice populární. Věří, že tím osloví širší skupinu potenciálních zákazníků.

Foto: Reuters

Pandemie si vyžádala změny ve všech oborech a výjimkou není ani módní průmysl. Návrhářka Victoria Beckhamová se chce zaměřit na neformální vzhled a oslovit tím širší zákaznickou základnu.

Sny se stávají skutečností a návrhářský kousek od manželky bývalého fotbalisty můžete mít ve skříni i vy. Victoria Beckhamová snižuje průměrnou prodejní cenu svých šatů o téměř 40 %. Tím ukazuje, že módní průmysl se může přizpůsobit narušení životního stylu a rozpočtu způsobeného pandemií.

Když se poptávka po společenských šatech během lockdownu pozastavila, stal se záchranou prodej pleteného zboží, slunečních brýlí a spolupráce se sportovní značkou Reebok. Marie Leblancová, generální ředitelka značky Victoria Beckham uvedla, že změny jsou nezbytné pro zajištění budoucnosti značky. Obrat byl minulý rok minimální, přitom jsou jednou z nejvýznamnějších značek britské módy za poslední desetiletí. 

"Když jsem byla těhotná s Harper (dcera), nosila jsem velmi odlišné oblečení. Po jejím narození mi chvíli trvalo, než jsem zjistila, co vlastně chci nosit. Návrat do normálního života po pandemii je na tom trochu podobně. Během lockdownu jsem přijala uvolněnější způsob oblékání a ráda bych v tom pokračovala," řekla Beckhamová při uvedení nové kolekce v Londýně. 

Zákaznice chtějí kvalitu a tu jim i přes snižování cen může značka dát. V londýnské pobočce Beckhamová představila novou kolekci nabitou sukněmi, kalhotami s vyšším pasem a nadrozměrnými úplety v máslové žluté a žvýkačkově růžové barvě. Návrhářka je známá svojí oblibou v nadčasových střizích, které podtrhnou ženskou siluetu a zároveň nechají prostor k fantaziím. 

Podobně jsou na tom i další značky

Luxusní značka Mulberry v loňském roce snížila ceny na některých asijských trzích o 20 %, oznámení bylo formulováno jako sladění mezinárodních cen. V době pandemie klesl zisk prodeje oblečení i oblíbenému obchodu Marks & Spencer, prodej jídla díky partnerství s internetovým supermarketem Ocado se naopak zvýšil.

Nejlépe na tom byly a stále jsou značky sportovní, v době pandemie lidé nosili pohodlný a ležérní styl v podobě legín a tepláků. Tržby německého výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas v prvních třech měsících roku stouply až o 20 procent.

reklama
reklama
reklama