reklama

Knižní novinky: od krize manželství ke zdravé výživě

Jaké zajímavé knižní novinky jsou na trhu? Máme pro váš tři lákavé tipy!

Jaké knižní novinky by vám neměli uniknout?

Přinášíme vám tři lákavé tipy na čtení, které vám pomohou s problémy v manželství, poradí se zdravou výživou nebo láskou.

Jak překonat manželské problémy?

Oblíbený autor Miroslav Plzák vám s moudrostí a humorem poradí, jak bez úhony proplout všemi úskalími manželského života a zvládnout i ty nejošemetnější situace. Přečtěte si, jak řešit krize malé i velké. Zjistíte, že téměř všemu se lze postavit s nadhledem - a dozvíte se, jak na to. Knihu Manželské judo pořídíte za 200 korun.

Jezte zdravě!

Autorka oblíbených kuchařek - Jarmila Mandžuková připravila tuto příručku Potraviny pro zdravou výživu od A do Z ve druhém rozšířeném vydání. Do knihy zařadila nové poznatky o zdravé výživě a také další novinky na trhu. Její snahou bylo vytvořit přehlednou kuchařku, která pomůže se orientovat se ve zdravé výživě jak začátečníkům, tak i zkušeným. Knížku koupíte za 140 korun.

Jak mít štěstí v lásce

Kniha Jak mít štěstí v lásce a získat ideálního partnera vás naučí použít vlastní přirozenou intuici v tom, co naše životy ovlivňuje nejvíce - v lásce a vztazích. Každý, i vy, si zaslouží mít štěstí v lásce, mít spokojený vztah s ideálním partnerem a být atraktivní pro své okolí. Profesionální duchovní poradkyně Sherrie Dillardová vás naučí, jak rozvíjet své přirozené psychické schopnosti a intuici tak, abyste k sobě dokázali přitáhnout lásku.

Kniha nabízí praktická cvičení k rozvinutí všech druhů lásky a přitažlivosti: emocionální, duchovní, duševní, i fyzické. Nejen, že pomůže najít nový vztah, ale všechna cvičení pomohou vylepšit a posílit i stávající vztahy, ozdravit rozpory a lépe pochopit, jak váš protějšek funguje a jak je možné prohloubit vaše vzájemné napojení. Publikace vás přijde na 230 korun. 

 

 

"Jsem rád, že se toho Iveta nedožila." Seriál o Bartošové to od blízkých schytal | Video: Michaela Lišková
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama