Vánoční slevy operátora? Klamavá reklama, tvrdí dTest
Monitoring z Aktuálně.cz pro deník Insider
Praha - Předvánoční nabídka mobilního operátora Telefónica O2 není tak výhodná, jak slibuje reklama. Tvrdí to spotřebitelský časopis dTest, podle kterého společnost zdražila některé tarify až o 46 procent, přesto je inzeruje jako zvýhodněné. Operátor to ale důrazně popírá.
"Telefónica O2 zdražila od 1. listopadu takzvané chytré tarify o 18 až 46 procent, přesto je inzeruje jako zvýhodněnou vánoční nabídku. Považujeme to za klamavou reklamu," uvedl právní poradce dTestu Miloš Borovička.
"Časopis dTest pracuje s chybnými údaji. Současné slevy nesrovnával s ceníkem platným od 1. září, jak stojí ve zprávě, ale se zaváděcím akčním ceníkem, který byl platný jen do konce léta. Oproti ceníku platnému od září došlo nyní ke snížení cen u dvou tarifů (Neon M, L+). A stejná zůstala cena u tarifu Neon L, přičemž FUP se u něj zvýšila ze 150 na 500 MB," namítá mluvčí Telefóniky Hany Farghali.
Farghali ovšem přiznal, že u nejdražších balíčků Telefónica skutečně zdražovala.