reklama

Uživatelé Facebooku hlasují o soukromí. Možná naposledy

Monitoring z Aktuálně.cz pro deník Insider

Praha - Uživatelé Facebooku mají ještě pět dní na to, aby hlasovali proti novým pravidlům, která americká firma chystá.

Pokud vyjádří nesouhlas alespoň 300 milionů lidí, nová politika ochrany osobních údajů zatím platit nebude. Počítá s tím, že jakmile uživatel nějakou informaci zveřejní, bude ji mít Facebook navždy a bude si s ní moct dělat prakticky cokoliv.

"Vše, co tu uděláte či napíšete, můžeme použít k tomu, abychom vám nabídli reklamu," uvedla ředitelka pro ochranu soukromí Erin Eganová v interview pro časopis Forbes.

Doposud mohla společnost uchovávat osobní data, která získala od inzerentů nebo například od provozovatelů různých aplikací, nejdéle 180 dní. Nyní to bude "tak dlouho, jak bude třeba".

reklama
Doporučené recepty
    reklama