Pražská olympiáda začala, čeká se na příjezd Britů
Monitoring z Aktuálně.cz pro deník Insider
Praha - Praha investovala 2,5 milionu do květnové kampaně v Londýně, kterou chtěla nalákat britské turisty, aby v době olympiády přijeli do hlavního města. Magistrát zatím výsledky kampaně nemá, ale je optimistický. "Podle prvních signálů a předběžných výsledků víme, že je reklamní kampaň hlavního města Prahy úspěšná," uvedl František Cipro, ředitel odboru kultury.
Velké hotely nebo cestovní kanceláře v Česku ale zvýšený zájem ze strany Angličanů nepozorují. "Nemůžeme potvrdit žádný signifikantní nárůst turistů z Velké Británie v červenci 2012 ve srovnání s červencem 2011," uvedla marketingová manažerka Kristina Maixnerová ze společnosti Vienna International, která v Česku provozuje devět hotelů.
Stejně reagovali zástupci sítě hotelů CPI Hotels, pražského hotelu Olympik nebo Ambassadoru Zlatá Husa. "Zvýšený zájem britských turistů jsme nezaznamenali," uvedla Veronika Fišerová, majitelka cestovní kanceláře Easy Prague, která se zaměřuje přímo na pražskou turistiku.