reklama

Nejdražší české parohy: Vodafone za ně platí 5 milionů

Monitoring z Aktuálně.cz pro deník Insider

Brno - Společnost Vodafone musí konkurenčnímu T-Mobilu definitivně zaplatit odškodné pět milionů korun za reklamní kampaň, v rámci které nasadila konkurenci parohy. Potvrdil to Nejvyšší soud, který zamítl dovolání společnosti Vodafone. Jde o jedno z nejvyšších odškodnění za reklamu v Česku.

Sobí parohy umístil Vodafone na billboardy a telefonní budky konkurenčních operátorů v prosinci 2006. Tzv. guerillovou kampaní chtěla firma upozornit na různé marketingové triky k nalákání nových zákazníků, které měla konkurence užívat. Motiv parohů se před tím objevil ve vánoční kampani Vodafonu s mottem: "Pryč s falešnými soby".

reklama
Doporučené recepty
    reklama