Udržitelnost
Začali jsme se zajímat o to, co doopravdy nosíme, respektive o to, z čeho je to vyrobeno, kdo to vyrobil a jak. Ti osvícenější na to samozřejmě dbali vždycky, vždyť Stella McCartney založila svoji osvícenou značku už v roce 2001 a od té doby svůj udržitelný přístup k planetě neustále zlepšuje. Přidávají se k ní další velké módní domy, vznikají malé udržitelné značky a poptávka po zodpovědné výrobě neustále roste. Vždyť i v Česku přibývá obchodů, které prodávají jen zodpovědné oblečení (a často za rozumné ceny!). Učíme se nakupovat chytře a méně, věcí si vážit a lépe se o ně starat, aby sloužily co nejdéle, když už je někdo vyrobil. V roce 2019 se už v módě nic neřešilo tolik jako právě udržitelnost. Zřejmě nám v kontextu zpráv o stavu planety například od OSN nic jiného nezbývá.