Spodní prádlo jako nástroj ke svádění? O tom už nemůže být řeč, hlásí Francie
Trend oblékat se především s ohledem na vlastní potřeby pandemie jedině posílila. Sledujte, jaké novinky odhalila přehlídka toho nejlepšího z francouzského umění výroby podprsenek a korzetů.
O spodním prádle jakožto o nástroji ke svádění už nemůže být řeč. Výběrem pohodlného spodního prádla nebo použitím podprsenky jako součásti stylového oblečení odhazují ženy pouta, která je svazovala. Spodní prádlo si vybírají tak, aby se líbily především samy sobě. To o francouzském bienále spodního prádla Promincor-Lingerie française napsala agentura AFP.
Deset žen od štíhlých po baculaté s velikostí košíčků od A po E projíždí město na motorce, tančí nebo se právě probouzejí v posteli hotelového pokoje. To jsou scény, které lákaly na bienále. Kvůli epidemii covidu-19 se hlavní show přesunula na internet a modely prezentovala formou krátkometrážních filmů.
Během karantény stoupla obliba jógy, více se proto prodávají sladěné komplety podprsenky a legín na cvičení, upozornila Brigitte Chauchonová, obchodní ředitelka firmy Lejaby. Preference se změnily i v oblasti barev, žádaná je například tělová barva v kombinaci s drobnými kresbami.
Při práci z domova některé ženy horní díl spodního prádla nenosí vůbec, jiné volí variantu zvanou "slow bra", tedy velmi lehkou a pohodlnou podprsenku. Její popularita roste. Vznikají také kousky prádla přímo určené k tomu, aby byly vidět, například černé body s vyšitým nápisem "krása se skrývá uvnitř".