reklama

Mužům oblékla postroje a prádlo odhalující bradavky. Rihanna uvedla novou kolekci

Saténové boxerky, síťovaný nátělník či průhledný mužský crop top sahající nad bradavky. Zpěvačka Rihanna před pár dny uvedla valentýnskou kolekci spodního prádla, v níž prezentuje, že sexy spodní prádlo může nosit opravdu každý.

Rihanna se ve své značce Savage X Fenty zaměřuje na inkluzivitu.
Rihanna se ve své značce Savage X Fenty zaměřuje na inkluzivitu. | Foto: Profimedia.cz

O valentýnskou kolekci spodního prádla Rihanny je každý rok mimořádný zájem a je už tradicí, že zpěvačka původem z Barbadosu vždy přijde s něčím novým a šokujícím. Pod svou značkou Savage X Fenty tento rok uvedla kolekci Glossy Flossy, která ukazuje, že sexy spodní prádlo mohou nosit ženy, muži, nebinární, transgender, gayové i heterosexuálové. 

Rihanna se od roku 2018, kdy značku Savage X Fenty založila, zaměřuje na inkluzivitu a ve svých kampaních a na přehlídkách ukazuje osobnosti různých tělesných proporcí, etnické příslušnosti i pohlaví. V rozhovorech uvádí, že jejím cílem pro Savage X vždy bylo, aby se ženy cítily sebevědomě a dokázaly vyjádřit svůj postoj.

V nové kolekci Glossy Flossy se tak objevují průsvitné župany, podprsenky a body pro ženy, stejně jako crop topy sahající nad bradavky, saténové postroje, síťované nátělníky či saténové boxerky pro muže a samozřejmě i pro nebinární osoby. 

Rihannin názor, že na sexy prádlo má mít nárok každý, se odráží také v široké škále velikostí (od XS až po 3XL) a na ceně prádla pohybující se od 20 do 90 eur (v přepočtu od 500 do 2 200 korun).

Minulý rok v létě zpěvačka vytvořila také celou Pride kolekci na podporu LGBTQ komunity včetně spodního prádla, županů, ponožek a duhových bičíků. Výtěžek v hodnotě přibližně 5,3 milionu korun byl rozdělený mezi pět organizací bojujících za práva komunity LGBTQ.

V roce 2020 zase do své kolekce spodního prádla obsadila jako modelky černošky, které přežily rakovinu prsu. Část výdělku z prodeje, zhruba 250 tisíc dolarů, šla na charitativní organizaci Clara Lionel Foundation, kterou Rihanna založila před osmi lety. Zpěvaččina značka chtěla kampaní upozornit také na neférové rozdíly v americké zdravotní péči týkající se věku a rasy. 

Mohlo by vás zajímat: Rihanna se vychloubá křivkami. Navrhla prádlo pro zdravě krásné dámy (22. 6. 2020)

Rihanna se vychloubá svými křivkami. Navrhla prádlo pro zdravě krásné dámy | Video: Savage x Fenty by Rihanna
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama