reklama

Superdrbna je zpět: 7 důvodů, proč tento seriál inspiroval v módě miliony žen

Inspirovaly celou generaci dívek: Blair, Serena nebo Jenny. Postavy ze seriálu, který je po celém světě znám pod jménem Gossip Girl, se znovu objeví na televizní obrazovce. Opět budou pro mnohé ženy módní inspirací. Jak to máte vy, jste spíš tým Blair, nebo Serena?

Prohlédnout grafiku
Foto: Magic Box

Před několika dny se veřejnost dozvěděla o pokračování seriálu Gossip Girl (do češtiny se občas překládá jako Superdrbna, ačkoliv tento název se tolik neujal). HBO prý požádala o nových deset dílů kultovní série, která se vysílala v letech 2007-2012.

Pojednávala o skupině bohatých teenagerů z New Yorku, jejichž přečiny a aféry online komentuje tajemný blogger- Gossip Girl, alias ona zmíněná Superdrbna.

Stejně jako se pořádají procházky New Yorkem, kde bydlela Carrie ze Sexu ve městě, tak fanoušci Gossip Girl touží po tom, aby se ubytovali v hotelu Palace na Madison Avenue nebo zažili rande na Empire State Building.

I po dvanácti letech od odvysílání prvního dílu jsou některé postavy nepřekonatelné. To, čím pro předchozí generaci byl Dylan z Beverly Hills, je pro dnešní dívky okolo pětadvaceti až třiceti let Chuck Bass, jedna z ústředních postav Gossip Girl.

Soap opera v pěkných kostýmech

Sex ve měste nepostrádal humor a postavy byly napsány způsobem, že se v nich skupiny kamarádek mohly identifikovat. Beverly Hills zase alespoň v prvních sériích přinášelo sociální témata: od rasismu, šikany homosexuálů, problematiky nechtěného těhotenství, anorexie i sebevraždy. Gossip Girl takhle vysoko nemíří: je to mýdlová opera pro náctileté (a klidně starší milovníky módy). Skončí Blair nakonec dohromady s Chuckem, to je otázka, která trápila všechny zavilé sledující seriálu.

Jak to bude dál?

Nové díly by měla stanice HBO odvysílat příští rok na jaře na své nové platformě HBO Max. Zatím tvůrci moc neprozradili, ale každopádně půjde o tzv. reboot, což je nový formát, který vlastně přepisuje původní děj.

Pojďte se s námi původní seriál připomenout v naší grafice.

reklama
reklama