Nová kampaň značky Adidas vzbudila rozruch. Ukazuje v ní nahá poprsí 25 žen
Sportovní značka Adidas minulý týden rozjela reklamní kampaň propagující novou kolekci sportovních podprsenek. Na Twitteru publikovala koláž 25 nahých poprsí všech tvarů, velikostí a barev kůže. Někteří uživatelé sociální sítě jejich krok hodnotí pozitivně, jiní upozorňují, že se jedná jen o jiný způsob zaprodávání ženského těla za účelem generování zisku.
"Věříme, že si ženská poprsí všech tvarů a velikostí zaslouží podporu a pohodlí," komentuje na svém Twitteru značka Adidas koláž pětadvaceti nahých prsou. Ta je součástí reklamní kampaně propagující novou kolekci sportovních podprsenek. "Aby si každý našel tu pravou podprsenku, čítá naše nová kolekce 43 různých typů."
Reklamu ve většině případů lidé chválí za to, že je pozitivní. "Dobrá práce!" napsal jeden z uživatelů Twitteru, zatímco jiný reagoval slovy: "Jako otec dvou dcer, které dříve hrály sport, vnímám, že tady mělo být něco takového mnohem dříve. Děkuji. Hodně dívek přestane sportovat, protože nenajdou podprsenku, která by jim poskytovala pohodlí."
We believe women’s breasts in all shapes and sizes deserve support and comfort. Which is why our new sports bra range contains 43 styles, so everyone can find the right fit for them.
— adidas (@adidas) February 9, 2022
🔗 Explore the new adidas sports bra collection at https://t.co/fJZUEjvopQ#SupportIsEverything pic.twitter.com/CESqmsXOwI
Značka na ohlasy fanoušků reagovala taktéž na Twitteru: "Je důležité inspirovat ženy k tomu, aby se cítily sebevědomě a nestyděly se. To je důvod, proč je důležité tuto koláž sdílet."
Adidas uvedl, že při zveřejnění této kampaně dodržoval pravidla pro publikování příspěvků na sociálních sítích a že bude fotografii sdílet také na svých webových stránkách a billboardech.
Kampaň nicméně obdržela i negativní ohlasy. Jedna z uživatelek Twitteru například napsala: "Podporuju pozitivní vztah k tělu, ale… co Adidas prodává? Neměla by reklama alespoň ukázat, jak ty podprsenky podporují různé typy prsou? Nebo je tohle pouze další reklama vytvořená k tomu, aby šokovala a vydělávala peníze využíváním ženských těl?"
Mohlo by vás zajímat: Fotila svůj příběh s rakovinou: Vaše tělo vás chce zabít, je těžké se s tím vyrovnat (3. 11. 2021)