Luxusní obojky i designové misky. Mileniálové utrácejí za své mazlíčky spoustu peněz
Dříve se móda domácích mazlíčků omezovala na barevné vodítko. Nyní ale majitelé psů i koček ukazují, že luxusní oblečení a doplňky nejsou jen pro lidi, a dbají na to, aby jejich mazlíčci vystupovali ve velkém stylu. Které oblečky, misky a pelíšky jsou letos žhavým zboží?
Při procházení centrem města je velká šance, že narazíte alespoň na jednoho pejskaře, který venčí svého mazlíčka na značkovém vodítku či v roztomilém oblečku.
V dnešní době se mnoho majitelů domácích mazlíčků snaží držet krok s módními trendy. A zdá se, že i prestižní módní návrháři se pomalu, ale jistě ubírají správným směrem. Pozadu nezůstává ani kosmetika. Přírodní šampony pro mazlíčky vyrábí například kanadská značka Attitude, americký Kiehl's i české značky Furnatura a Strudel&friends.
Vzhledem k tomu, že přes 80 milionů domácností v Evropě vlastní domácího mazlíčka, není divu, že se na tento segment luxusní značky jako Gucci, Prada, Versace, Louis Vuitton či Hermès zaměřily. Dočkáme se v blízké budoucnosti i módních přehlídek, kde se na mole místo dvounohých modelek projdou čtyřnohé?
Podívejte se do galerie, které oblečky a doplňky jsou mezi mladými majiteli čtyřnohých mazlíčků dnes populární.