Atypické pojetí módního týdne: Paříž si neodpustila přehlídky. O nápady nebyla nouze
Přestože módní svět v posledním roce utrpěl kvůli koronaviru citelné ztráty, na podzim se některé velké značky vrátily na přehlídková mola. Na pařížském týdnu módy nechyběly přehlídky značek Chanel, Hermès či Louis Vuitton. Podívejte se, s čím kreativní ředitelé přišli.
Méně hostů v publiku, více on-line přenosů i netypická místa přehlídek. To všechno přinesl pařížský týden módy, který se konal na přelomu září a října napříč celým městem nad Seinou.
Přestože svět velké módy v posledním roce citelně zasáhla pandemie koronaviru a na jaře a v létě byla zrušena či upravena řada módních akcí, pařížský týden módy se neobešel bez přehlídek tradičních módních značek.
Chanel představil hravou kolekci pod vedením Virginie Viardové v Grand Palais, kde nechyběly plus size modelky a roušky. Pařížská značka AMI si jako módní molo vybrala nábřeží u Seiny.
A Dior postavil v Tuilerijských zahradách obří stan, který pomocí světelných instalací proměnil v gotickou katedrálu.
Přehlídku Hermès osvěžila aktivistka z Extinction Rebellion a Louis Vuitton představil genderově flexibilní kolekci s tričky, které nabádají k tomu, aby lidi chodili k volbám.
Podívejte se na inspiraci z pařížského týdne módy.