reklama

Lidovci: Kontakt s voliči především

Praha - Kampaň křesťanských demokratů se podle mluvčího strany Ondřeje Jakoba bude soustředit hlavně na přímý kontakt s voliči.

K tomu má pomoci i speciální vlak Klidná síla, který bude až do voleb projíždět republikou.

Lidovci uvažují o jeho nasazení i pro podzimní senátní a komunální volby, protože "pronájem" vlaku platí na celý rok.

Klidná síla ale nebude jediným lidoveckým heslem. Na voliče se obrátí také s výzvou "Volte rozum!".

"Má to symbolizovat, že KDU-ČSL je jedinou racionální volbou mezi ODS a ČSSD," vysvětlil mluvčí Jakob.

Kromě vlaku a hesel využijí lidovci v kampani také fotbalistu Františka Straku. O víkendu se podle Jakoba již uskutečnil první fotbalový turnaj, který lídr KDU-ČSL v Karlovarském kraji zaštítil svým jménem.

Politici KDU-ČSL si snaží vytvořit v kampani náskok, a tak už od podzima objíždějí české obce, ve kterých diskutují s občany.

Výjezdy na venkov, kterým se ve straně pracovně říká "minikotle", prý vymyslel místopředseda Jan Kasal. Dosud lidovci stihli navštívit 530 obcí.

Na kampaň mají lidovci připraveno 45 milionů.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama