reklama

Nahota s chlupy i pár kily navíc. Obrazy ukazují, že každá žena je krásná

Každý druhý člověk čelí předsudkům nebo pocitům vyloučení kvůli svému vzhledu, ukázaly výsledky výzkumu kosmetické firmy Estrid. Značka si proto dala za úkol redefinovat ideál krásy a ukázat, že každý člověk je půvabný svým jedinečným způsobem a může být uměleckým objektem. Za tím účelem do renesančních obrazů obsadila osoby různého etnika, tvaru těla či s kožním onemocněním vitiligo.

Ilustrační fotografie Prohlédnout grafiku
Ilustrační fotografie | Foto: Shutterstock

Kampaň kosmetické značky Estrid kritizuje dosavadní ideál krásy a poukazuje na nedostatečnou diverzitu v umění. "Renesanční umění oslavujeme pro jeho krásu, kterou ale definujeme velmi úzce. Ve skutečnosti se krása projevuje v mnoha různých formách. Předělali jsme renesanční malby tak, aby zobrazovaly lidi v jejich nejpřirozenější podobě," uvedla pro magazín Glamour ředitelka marketingu značky Caroline Boreliusová. 

"Doufáme, že ukážeme, že všechna těla jsou krásná a zaslouží si být uměleckými objekty," dodala. Podívejte se do galerie. 

reklama
reklama