reklama

Co víte o své kosmetice a proč je důležité se zajímat?

Hodiny a hodiny by se dalo vyprávět také o britské značce Lush vyrábějící čerstvu, ručně vyráběnou kosmetiku, která má řadu charitativních projektů, příběhů i produktů. Už deset let tu například můžete koupit dobročinný kelímek Charity Pot, což je krém, jehož výtěžek putuje na ochranu práv zvířat, lidí a přírody.

Teď nejnověji se Lush zaměřil na záchranu orangutanů, kterým hrozí vyhynutí. Právě dnes, tedy na "černý pátek" startuje s prodejem mýdla Orangutan (250 Kč, ), jehož veškerý výtěžek poputuje organizaci Sumatran Orangutan Society na zakoupení 50 hektarů palmové plantáže za účelem její regenerace a přeměny zpět na les, který dá orangutanům prostor k životu.

Další zajímavé články

reklama
reklama
reklama