Ikonický Zázračný kelímek pomáhá Češkám už 30 let
Švédská značka Oriflame přišla do České republiky před 30 lety. Představovala pro ně luxus, jednu z prvních vlaštovek do té doby nedostupné kosmetiky „ze Západu“.
Od té doby představila tisíce produktů, ve kterých spojuje motto "Beauty by Sweden", což pro společnost znamená především využívat ingredience z přírody, udržitelné obaly a zaměřit se také na naši "vnitřní" krásu. Které produkty z přírodní kosmetiky Oriflame si však nejvíce oblíbily Češky?
Ikonický kelímek patří k prvním produktům společnosti Oriflame, vznikl v 70. letech. Svou oblibu a věhlas si mezi zákazníky právem získal díky zjemňujícím a vyživujícím vlastnostem a širokým možnostem použití. V nejrůznějších obměnách a limitovaných edicích, ovšem stále se stejně oblíbeným základem směsi zvláčňujících prostředků, včelího vosku a vitaminu E, se prodává dodnes. Každý rok se v České republice prodá 350 tisíc balzámů s nejrůznějšími příchutěmi, na celém světě si už našlo cestu do domácností více než 40 milionů kelímků.
Parfém Giordani Gold Essenza
Pokud na ulici ucítíte vůni Itálie, bude to pravděpodobně parfém Giordani Gold Essenza, který patří mezi ty nejoblíbenější u nás. Jeho vůně inspirovaná Itálií zachycuje tamní pomerančové květy, jemnou květinu s něžnou vůní. Ročně se ho v Česku prodá 50 tisíc kusů.
Parfém vytvořil známý parfumér Fabrice Pellegrin a samotná extrakce pomerančových květů byla podle něj velmi dlouhý proces. Pellegrin musel společně se svým týmem jednou týdně nastavovat přístroje na správnou teplotu a tlak tak, aby odkryli tu nejhezčí součást květů.
Beautanicals, péče ze srdce přírody
Inspirací pro řadu Beautanicals byla drsná a krásná skandinávská příroda i byliny, které vždy patřily k oblíbeným přírodním léčivům. Má čisté složení obsahující 95 % látek přírodního původu, mezi nimiž je zastoupeno osm esenciálních minerálů - sodík, draslík, vápník, fosfor, hořčík, zinek, měď a křemík, inspirovaných čistými vodami Skandinávie, a výtažek ze švédského zimolezu, ceněného pro své antiseptické a protizánětlivé účinky.
Mezi hity této řady patří obnovující krém na ruce, který v souladu filozofií nové řady neobsahuje parabeny ani silikony a je dermatologicky testován. Je opatřen certifikátem Vegan Society™ a balen v tubách, které jsou z 55 % vyrobeny z recyklovaného materiálu. V České republice byl na trh uveden v srpnu roku 2020 a od té doby se ho prodaly již 4 tisíce kusů.