reklama

Karta na týden od 1. března: Věřte instinktům, nepodléhejte splínům a buďte kreativní

Stejně jako každý týden i tentokrát vám představíme jednu z tarotových karet, které určují charakter nadcházejících sedmi dnů. Pro co bude období vhodné, na co byste se měli soustředit a čemu je dobré se raději vyhnout?

Foto: Shutterstock

Je tu první jarní měsíc. Počasí si s námi trochu hraje a s oblibou nás překvapuje. Aby toho překvapování ale nebylo příliš, přečtěte si, jaký je výhled na nadcházejících sedm dnů, alespoň co se energie a možných událostí týká.

Týden od 1. března bude ovlivňovat Luna. Ta patří do skupiny karet velké arkány, které udávají hlavní téma výkladu a základní dějovou linku celého "příběhu", kterým lidský život dozajista je.

Význam karty

Tarotová karta Luna symbolizuje svět iluzí a sebeklamu, umělecké vlohy, intuitivní jednání, tvořivost nebo chybný předpoklad. Často souvisí s přešlapováním na místě, případně se situací, ve které se jen těžko orientujeme. Cítíme pak nejistotu a ztrácíme pevnou půdu pod nohama. Luna otevírá téma života v iluzi, přecitlivělosti a emoční nevyrovnanosti. Je kartou ženské energie, "podprahového" vnímání, splínu, stejně jako neobvyklé kreativity, tvůrčího zápalu a fantazie.

Co můžete udělat

Věřte svým instinktům a dejte prostor intuici. Jednejte pocitově, důvěřujte svým rozhodnutím a držte se svého cíle. Nechte se unášet na kreativní vlně, využijte svou fantazii, ale zůstaňte nohama na zemi. Vykročte a beze strachu si jděte za svým. Zůstaňte uvnitř pevní a věrní svému postoji. Nemáte-li chuť vysvětlovat své pohnutky, nevysvětlujte. Časem bude váš postoj jasný a případné otázky zodpovězené.

Na co pozor

Nelžete sami sobě. Nežijte v iluzi, nepodléhejte snovým představám a nezaměňujte je s realitou. Nevěřte falešným pochlebovačům a nebojte se vystoupit z davu. Braňte se sebeklamu a nedívejte se na svět přes růžové brýle.

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

reklama
reklama
reklama