reklama

Deník muže - Nejlepší je nechat se sbalit

,,Sbalím naschvál chlapa, který je obyčejný, žádný hollywoodský herec, abych si pojistila, že bude jen můj. Slevím z mnoha věcí, co mě na mužích vzrušují, abych zjistila, že mě během těhotenství podvádí s nejlepší kamarádkou. Asi ho fakt zabiju!" vysypala na mě s nešťastným výrazem jedna bývalá do telefonu sotva jsem dojedl oběd od Kamily.

Foto: Profimedia

"Sbalím naschvál chlapa, který je obyčejný, žádný hollywoodský herec, abych si pojistila, že bude jen můj. Slevím z mnoha věcí, co mě na mužích vzrušují, abych zjistila, že mě během těhotenství podvádí s nejlepší kamarádkou. Asi ho fakt zabiju!" vysypala na mě s nešťastným výrazem jedna bývalá do telefonu sotva jsem dojedl oběd od Kamily.

Vždycky mě pobaví, jak ženy špatně chápou mužskou nevěru. Možná ještě hůř než my rozumíme motivaci, proč nám ta která dívka vleze do postele. Tyhle věci jsou nesdělitelné. Kamarádka vám během pár vteřin vysvětlí, jestli máte nebo nemáte u té které ženy šanci a zda s vámi flirtuje nebo si jen krátí chvíli. Stejně tak muž s jistotou uhodne, co vedlo kámoše k nevěře, rozchodu nebo jiné lapálii. Proto ženy nesnášejí, když mají muži kamarádky a mužům vadí u drahých poloviček kamarádi. Nejde jen o žárlivost. Nesnášíme, když nás analyzuje stejné pohlaví.

Karolína mi čas od času zavolá nebo se mnou propije noc, aby si vyjasnila, co si má o chování drahého myslet. Tentokrát to byl nářez. Její případ je ukázkový. Jsou dva typy mužů, kteří se nechávají balit. První se skutečně žen obává nebo jim stydlivost a nesmělost brání v donchuánství. Druhá parta je zajímavější. Tito muži pochopili, že dobýt ženu atraktivní a chytrou je komplikované a šance je většinou minimální. Jelikož musejí budovat kariéru, nemají na balení a náročné randění čas.

Nejlepší taktikou, jak přežít putování třinácti vražednými komnatami, se jeví: nechat se sbalit. Možná to vypadá jako bláznovství, protože přece krásná chytrá žena chce alfa samce, jehož neodolatelnosti podlehne, jenomže znalci vědí své. Na obdiv a lichotky jsou tyhle ženy zvyklé, neustále je někdo oslovuje a balí. S tím dojem neuděláte. Pokud se někdo takové ženě libí, má dost sebevědomí, aby něco naznačila.

Člověk nemusí být Brat Pitt nebo Bill Gates a takhle může do postele dostat modelky, úspěšné mladé advokátky, manažerky, televizní hvězdičky a jiné krásné exempláře. Tyhle holky jsou většinu času samy, nedaří se jim často najít adekvátního partnera. Pokud člověk vypadá aspoň trochu k světu, má vzdělání, umí mluvit a vytvoří dojem, že si jen chce pokecat a najít spřízněnou duši, má velkou šanci, že nejpozději na třetím rande ho sama zatáhne do postele. Nesmí mluvit o sexu, jakkoliv se jí dotýkat nebo vyvolávat další setkání. Tahle žena chce být režisér. Kdo to chápe, dostane se do kalhotek výjimečně zajímavým kočičkám.

Ženy lovkyně pak berou muže jako svou kořist a mají silně majetnické sklony, takže to většinou po prvním sexu nekončí, pokud ten se neřadí mezi jejich nejhorší životní zážitky. Až později pochopí, že i muž umí být stratég, jeho netečnost vůči ženám nebyla skutečná a nelze čekat žádný vděk. Takový muž je totiž větší dobyvatel než ti, které ženy za donchuány považují. Používá jen přesné moderní zbraně 21. století ne taktiku středověkých rytířů nebo do sebe zahleděných zbohatlíků.

Tihle muži jsou jako teroristé. Bojují nečestně, skrývají své charisma, které ženy podmaňuje, a ještě jim nechávají iluzi nadvlády. Karolinin muž, jak jsem jej znal, byl z takového těsta. Bez milionů na účtu nebo kariéry úspěšného spisovatele, herce, člověka společensky známého, musel hrát výše popsaný scénář a čekat, zda kulička v ruletě padne podle jeho sázky. Číslo padlo a flirt se změnil v manželství.

"Jsou jen dvě možnosti: buď je to kompenzace tvojí hysterie, nesnesitelnosti a panovačné dominance nebo jsi prostě špatně odhadla, koho si bereš. Nejen ženy dovedou hrát komedii na několik dějství," shrnul jsem svůj postoj. "Jestli nechceš dítě bez otce, hoď to za hlavu," dodal jsem příkře, ale s plným vědomím, že právě tohle musí slyšet. Když jsem po hodině telefonování zavěsil, vzpomněl jsem si hned na Kamilu. "Jak mohu tu krásnou chutnou pozornost adekvátně oplatit?"

Zatoužil jsem po jejím nádherném těle a dětsky zabarveném hlase jako po kapce vody v pustině. Oběd naznačoval, že kulička, co jsem hodil do osudí, se řítí rovnou ke mně domů. Vidina jistoty mě většinou nemotivovala a hodně takových začátků vztahu se rovnou změnilo v jeho konec, ale Kamilin sex appeal a koncentrace feronomů byly silnější než moje špatné návyky a chronická nestálost. Toužil jsem ji vidět.

"Můžeš mě vzít do kina," přišla po hodině stručná věta. Když jsme seděli v sále, pokračoval jsem v osvědčené taktice na krásné rozmazlené ženy: věnovat se jenom plátnu a držet si odstup. V půlce filmu mě chytla za ruku a položila hlavu na rameno. Bez jediného slova odskočila v našem vztahu o kilometr dopředu. Od chycení ruky v kině je k vášnivému milování už jenom krůček nebo spíš "lůček" dobrého vína. Pohladil jsem jí vlasy a těšil se, až film skončí.

Z kina jsme šli rovnou do Blue lightu na pár panáků, Kamila mě neustále držela za jednu nebo druhou ruku a občas mě políbila na tvář. Když jsme se sbírali, že pojedeme domů, políbila mě na rty a dlouze se zadívala: "Strašně bych chtěla být dneska večer s tebou, ale bohužel to nejde. Dostala jsem to," pošeptala a nespouštěla mě z očí. "To nevadí. Můžeme spát spolu jen tak nebo každý sám, jak chceš," usmál jsem se. "Chci s tebou poprvé spát až se vším všudy," stiskla mi pevně ruku.

Cítil jsem nahromaděné vzrušení a přemýšlel, že jestli volí strategii cukru a biče, tohle kolo vyhrála. "Zavezu tě domů," políbil jsem ji.

Autor o sobě:

Jmenuji se Marek. Vzděláním, pokud se to dá říct, umělec, povoláním padouch z reklamy, mediální branže a byznysmen. Všechny ženy mě opouštějí nebo já je, ale každé ráno vstávám s nadějí, že nepůjdu spát sám. Z jednoho manželství mám ale důkaz své snahy po spořádaném životě: dítě v pubertě. Je mi čtyřicet, což je věk, kdy o životě něco víte a můžete o něm psát, a zároveň vás má pořád čím šokovat.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama