reklama

Děkuji, maminko, volá Martina Sáblíková. Přidáte se?

Pod sloganem Děkuji, maminko se skrývá originální kampaň společnosti Procter & Gamble, která si vetkla za cíl upozornit na zásadní úlohu maminek v životě slavných sportovců a sportovkyň. Akce bude vrcholit během Zimních olympijských her v Soči.

Eva Sáblíková
Eva Sáblíková | Foto: Procter & Gamble

Pod sloganem Děkuji, maminko se skrývá originální kampaň společnosti Procter & Gamble, která si vetkla za cíl upozornit na zásadní úlohu maminek v životě slavných sportovců a sportovkyň. Akce bude vrcholit během Zimních olympijských her v Soči. 

"Od Pampers až po Lenor a Ariel, naše značky jsou tu proto, aby sloužily maminkám a jejich rodinám," říká Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer. "Když se podíváme na odhodlání, oddanost a pevnou vůli, se kterou se sportovec dostane na olympiádu, vidíme také jeho maminku, která jej tyto věci pomohla naučit. To je ten důvod, proč jsou naše značky vděčné nejen sportovcům, ale také jejich maminkám," dodává.

Splněné sny rodiny Sáblíkových

Jednou z tváří probíhající kampaně je také Eva Sáblíková, maminka fenomenální rychlobruslařky Martiny Sáblíkové. 

"Martina sportovala od předškolního věku. Viděla jsem na ní, že se nikdy nevzdává a bojuje do posledních sil. Nejdříve hrála basketbal, ale postupem času jsme zjistili, že týmové hry nejsou pro ni," vzpomíná Eva Sáblíková, která je pro Martinu výraznou morální a duševní podporou.

Přestože zažily těžké doby, kdy nebylo jednoduché ji ve sportu podporovat, udělala vše proto, aby její dcera mohla dělat to, co nejvíce miluje - sportovat. "Snila jsem sny svých dětí a dělala maximum toho, co může maminka dělat," dodává.

Společnost Procter & Gamble se v této souvislosti rozhodla realizovat sny paní Sáblíkové. "To, že je z Martiny vrcholová sportovkyně a navíc je to úžasný člověk, je z velké části zásluha její maminky. My si to plně uvědomujeme a moc si ji za to vážíme. Rozhodli jsme se proto splnit její velký sen a umožnit ji cestu na Zimní olympijské hry a maximálně jí zpříjemnit tamní pobyt," říká Juraj Králik, zástupce společnosti P&G.

Společnost P&G a její značky jsou na Zimních olympijských hrách v Soči 2014 sponzorem olympijských sportovců z mnoha zemí včetně Česka. Jako součást kampaně pro Soči bude společnost i nadále pokračovat v podpoře maminek a sportovců z celého světa prostřednictvím 28 videí na téma "Jak vychovat olympionika". Videa můžete zhlédnout na oficiální YouTube kanálu Procter & Gamble.

Závazek mladým sportovcům

Prostřednictvím projektu "Youth Sports" se pak P&G zavázala podpořit částkou 25 milionu USD ty, na kterých maminkám záleží nejvíce - jejich děti. Mnoho značek a zemí nadále podporují programy pro mladé sportovce po celém světě. Společnosti P&G  se podařilo získat více než 8 milionů USD na podporu sportování mladých lidí.


reklama
reklama
reklama