reklama

Dara pro Anew

Měli jste pocit, že už ji znáte? Jedna z nejslavnějších žen v Česku a na Slovensku, zpěvačka se závratnou kariérou trvající už 40 let, tisíce koncertů, stovky titulek časopisů, z nichž poslední je jeden ze světově nejúspěšnějších titulů – FORBES. Dara je zkrátka žena a umělkyně, o které se vždy mluvilo, mluví a mluvit bude. Je to IKONA v pravém slova smyslu.

Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Žena.cz neovlivňuje jeho obsah a není jeho autorem.
Foto: Avon

"Být celý život ve středu zájmu je věc, na kterou jsem si velmi brzy zvykla, takže to beru jako přirozenou součást mého života. Nutí mě to ale zároveň být nohana pevně na zemi…"

A stejně, jako je Dara náročná na sebe a svoji kariéru, tak si i velmi pečlivě vybírá kosmetiku, kterou používá. A tou je už dlouhou dobu řada ANEW. Víte, že řada ANEW patří a vždy patřila k nejprogresivnějším řadám péče na světě? AVON v rámci ANEW uvedl v roce 1992 jako první na světě krém s AHA kyselinami a způsobil doslova revoluci v kosmetickém průmyslu. V řadě Anew byl rovněž jako první použit stabilizovaný vitamin C a retinol. AVON a ANEW byly vždy zárukou prvotřídní kvality, nových technologií a hlavně viditelných výsledků! Nejnovějším patentem AVONU, o kterém mluví celý svět, je unikátní látka PROTINOL, která je vysoce účinným spojením proteinu a retinolu a má vynikající účinky v péči o pleť, jelikož podporuje tělu vlastní tvorbu kolagenu typu I a III a posiluje tím strukturu pleti. Společnost AVON vlastní obrovské množství technologií a patentů a byla vždy leaderem na kosmetickém trhu. Věděli jste to? A máte pocit, že dobře znáte Daru Rolins - hlavní tvář AVONU? Podívejte se na rychlé Q&A a možná se dozvíte něco, co vás překvapí.

Video: Avon

A proč WATCH ME NOW?

WATCH ME NOW je nová komunikační platforma AVONU, do které se Dara zapojila. Sledujete ji? Věřte nám, že její život je pestrý, barevný a vzrušující. "Být celý život ve středu zájmu je věc, na kterou jsem si velmi brzy zvykla, koncertuji už od 5 let, takže to beru jako přirozenou součást mého života. Možná právě proto jsem nohama pevně na zemi," je přesvědčená Dara. A jak to má se změnami ve svém životě? "Necítím potřebu dělat změny. To neznamená, že stagnuji, ale jsem spokojená v tuto chvíli, v této pozici. Změn ve svém životě se však nebojím a pokud jsou potřeba a pokud to tak cítím, ráda je vždy dělám," říká Dara. A stejně tak se změn nebojí ani AVON. Kampaň #WatchMeNow ukazuje značku ve zcela novém světle, jinou, vzrušující, barevnou a plnou života.

Tak nezapomeňte - WATCH US NOW.

Myslíte si, že znáte Daru? Opravdu?

  1. Ranní ptáče nebo večerní sova?

Jak kdy, většinou sova.

  1. Víno nebo prosecco?

Jednoznačne víno.

  1. Jóga nebo běh? Jógu miluju. 4. Kniha nebo podcasty?

Doma kniha, ale na cestách podcasty.

  1. Hydratační nebo protivráskový krém?

Hydratační! Veřím, že pomáhá i proti vráskám. Momentálně jsem si jako efektivní doplněk krému velice oblíbila Anew vyplňující ampulky s Protinolem.

  1. Co je delší? Ranní nebo večerní kosmetická rutina?

Večerní.

  1. Rtěnka nebo řasenka?

Řasenka je v mojí make-up výbavě MUSTHAVE produkt.

Prokop: Lidí, kteří nechtějí žádná opatření, je málo. Roušky jich odmítá pár procent | Video: Martin Veselovský
reklama
reklama
reklama