reklama
 

Poprvé v Čechách! Nakupování v metru

Víte, že čeští zákazníci mají od 18. října možnost nakupovat drogerii přímo na nástupišti ve vybraných stanicích pražského metra? Česko se tak stalo třetí zemí, kde se podobné virtuální prodejny otevřou.

Foto: mall.cz

Víte, že čeští zákazníci mají od 18. října možnost nakupovat drogerii přímo na nástupišti ve vybraných stanicích pražského metra? Česko se tak stalo třetí zemí, kde se podobné virtuální prodejny otevřou.

Tuto futuristickou novinku Pražanům představily společnosti Mall.cz a Procter & Gamble, které na inovativním konceptu nakupování spolupracují.

Pražanům se díky této virtuální drogerii nabízí originální způsob, jak si zkrátit čekání na metro. Ve stanicích Anděl, Muzeum, Náměstí Republiky a Flora si mohou vybrané zboží objednat jednoduše přes mobilní telefon. Doprava je zdarma.

Nakupte si, než vám to pojede

Ve stanicích, kde virtuální drogerie fungují, jsou na sloupech „vystaveny" nabízené produkty podobně jako v běžném supermarketu. K nákupu pak stačí jen vytáhnout mobilní telefon, vyfotit speciální QR kódy vybraného produktu a pomocí aplikace, která zákazníka provede celou objednávkou, si zboží nakoupit.

Oblíbené značky produktů jsou zákazníkům nabízeny za výhodné ceny a s doručením až domů, takže odpadá tahání se s těžkými taškami. Inovativní způsob  nákupu, kterým virtuální drogerie bezpochyby je, přináší na trh něco nového a zajímavého.

Jak objednat ve virtuální drogerii?


Postup při objednávce závisí na typu mobilního telefonu, který zákazník vlastní. Například přes Apple (iOS) / Android.
V App Store nebo Android Marketu si zákazník zadarmo stáhne aplikaci QR Mall.cz. Ta ho po spuštění provede celou objednávkou - od nafocení QR kódu až po odeslání objednávky.

Ostatní telefony

Pro objednání je potřeba mít v telefonu čtečku QR kódů. Jakmile QR kód zákazník vyfotí a čtečka ho rozpozná, přesměruje ho na mobilní verzi Mall.cz. Zde si zákazník jednoduše objedná. zdroj foto: mall.cz

 

Náprsenka dokonale kopírující každou křivku. Zendaya ohromila na cenách kritiků | Video: Reuters
reklama
reklama
reklama