reklama

U spodního prádla byste ideálně měla zapomenout na to, že jej máte na sobě

Respekt ke každé ženě

Francouzské značky se chlubí důkladnou ruční prací, promyšlenými střihy a nadčasovou kvalitou. Právě proto značky, které lze označit i jako "cenově dosažitelný luxus", nepřichází každou sezonu s nejnovějšími trendy. I z dlouhodobého hlediska lze ovšem vidět, že spodní prádlo jako takové prochází vývojem.

"V devadesátých letech šlo o zesílení objemu a větší prsa. Dnes jde o to, zachovat, vylepšit a vyšperkovat přirozené křivky. Jde o to zkrášlit ženu takovou, jaká je, a nesnažit se předělat ji na někoho jiného," uvádí Emilia Festezová k současným trendům ve svém oboru. "To, co je nejkrásnější, je sebevědomí, zda se cítíte dobře a jste v souladu s tím, co děláte. A myslím, že to je dnešní trend. Je to opravdu o úctě ke každé ženě a k tomu, co ony samy chtějí, ať už touží být androgynní, nebo chtějí být úžasně sexy a okouzlující, nebo jen nosit něco opravdu noblesního a elegantního. Je to o respektu k ženám a je načase, aby tady toto téma bylo."

Další zajímavé články

reklama
reklama
reklama
reklama