reklama

U spodního prádla byste ideálně měla zapomenout na to, že jej máte na sobě

U prádla byste měla zapomenout, že jej máte na sobě

Smysl pro detail, umění v krajkách a zaměření se na ženské potřeby, to je podle Festezové to, co je ve značce projevem jejich francouzských kořenů. Francie je totiž pověstná vytříbeným vkusem a smyslem pro eleganci. "Chceme zůstat cenově dostupné, aby si náš produkt mohla dovolit každá žena, ale přidat do něj trochu luxusu," tvrdí ředitelka, podle které se vyplatí do spodního prádla investovat. "Představte si to takhle. Ráno se probudíte. Nanesete si péči o pleť, to je první krok dne. Druhým krokem je obléct si spodní prádlo. Je to první věc, která se ráno dotkne vašeho těla. Můžete váš den začít tím, že se budete cítit dobře a sebevědomě."

Má to ale vliv také na celý váš den. "Žádný outfit nevypadá dobře bez správně padnoucího spodního prádla. Pokud je podprsenka příliš velká, spadne vám ramínko a celý den si ho budete napravovat. Nebo vás bude iritovat, pokud je příliš těsná. Jde o to, abyste se ujistili, že to, co si jako první obléknete na tělo, bude jako určitý druh brnění," směje se Festezová. "V dobře padnoucím prádle se cítíte pohodlně. A také máte v životě důležitější věci než myslet na své spodní prádlo. Jak řekla naše zakladatelka, měla byste zapomenout, že jej vůbec máte na sobě. Proto si myslím, že je důležité investovat: váš outfit bude vypadat lépe, ale také vám zvedne sebevědomí."

Další zajímavé články

reklama
reklama
reklama
reklama