Smysl pro detail, umění v krajkách a zaměření se na ženské potřeby, to je podle Festezové to, co je ve značce projevem jejich francouzských kořenů. Francie je totiž pověstná vytříbeným vkusem a smyslem pro eleganci. "Chceme zůstat cenově dostupné, aby si náš produkt mohla dovolit každá žena, ale přidat do něj trochu luxusu," tvrdí ředitelka, podle které se vyplatí do spodního prádla investovat. "Představte si to takhle. Ráno se probudíte. Nanesete si péči o pleť, to je první krok dne. Druhým krokem je obléct si spodní prádlo. Je to první věc, která se ráno dotkne vašeho těla. Můžete váš den začít tím, že se budete cítit dobře a sebevědomě."
Má to ale vliv také na celý váš den. "Žádný outfit nevypadá dobře bez správně padnoucího spodního prádla. Pokud je podprsenka příliš velká, spadne vám ramínko a celý den si ho budete napravovat. Nebo vás bude iritovat, pokud je příliš těsná. Jde o to, abyste se ujistili, že to, co si jako první obléknete na tělo, bude jako určitý druh brnění," směje se Festezová. "V dobře padnoucím prádle se cítíte pohodlně. A také máte v životě důležitější věci než myslet na své spodní prádlo. Jak řekla naše zakladatelka, měla byste zapomenout, že jej vůbec máte na sobě. Proto si myslím, že je důležité investovat: váš outfit bude vypadat lépe, ale také vám zvedne sebevědomí."
Centrum.cz | Atlas.cz 1999 – 2024 © Economia, a.s. | O nás | Všechny služby | Volná místa
Inzerce | Služby firmám | Všeobecné podmínky | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Zpracování osobních údajů | Audiovizuální mediální služby | Nápověda
Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků, je bez souhlasu Economia, a.s. zapovězeno.
Bez souhlasu Economia, a.s. je zapovězeno též rozmnožování obsahu pro účely automatizované analýzy textů nebo dat podle ustanovení § 39c autorského zákona.